Jäsenedut

Sjögrenliitolla on valtakunnallisia jäsenetuja. Liiton jäsenenä voit käyttää laskun liitteenä olevaa jäsenkorttia etujen saamiseksi!

Orion, käynti sivulle tästä.

• Itäsuomen yliopiston verkkoapteekin sivustolle valikoidut Orionin tuotteet, josta 20% alennus koodilla Orion1. Etu voimassa 1.6. lähtien. Koodi lisätään ostoskori vaiheessa.

Oral

• Hammastarkastus 40 € jos oikeutettu Kela-korvaukseen. Ilman Kelakorvausta 55,50 €. Norm. 77,90/84,90 €.
  • Periosafe-testi 20 €. Norm. 29 €.
  • Kotihoidon tuotteista -20% alennuksen.

Instrumentarium

• Silmälasit: Normaalihintaiset silmälasit -30 %
  • Kuivasilmätuotteet: – 30%
  • Näöntarkastus: Optikon suorittama näöntarkastus ja reseptin määräys veloituksetta 1. Näöntarkastuksen yhteydessä silmänpohjakuvaus 25 € * 2. Näöntarkastuksen yhteydessä ocusweeptutkimus 25 € * 3. Laajennettu näöntarkastus 35 € * *saatavilla osassa myymälöitä
  • Aurinkolasit: Normaalihintaiset aurinkolasit -20 %
  • Piilolinssit: Normaalihintaiset piilolinssit -25 % 1. sovitus veloituksetta 2. vaihtosovitus, jälkitarkastus veloituksetta.

Holiday Club

• Suomen Sjögrenliitto ry:n jäsenistö saa vähintään 15 % alennuksen Holiday Club -kylpylähotellien, Villas- ja Chalets-huoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnoista. Lisäksi Holiday Club voi tarjota kampanjaluonteisesti lisäetuja. Suomen Sjögrenliitto ry:n jäsenistö tekee majoitusvaraukset sekä maksaa varaukset Holiday Clubin verkkokaupan kautta, osoitteessa holidayclub.fi. Varauksen yhteydessä tulee käyttää koodia: SJÖGREN15

Lohja Spa&Resort

• -20 % alennus normaalihintaisista majoituspaketeista. (ei voimassa juhannuksena eikä jouluna. Varaukset myyntipalvelusta.

Rokua Healt & Spa Hotel

• -10 % alennus kulloinkin voimassa olevasta normaalihintaisesta majoituksesta.

Kruunupuisto

• -15 % majoituksen listahinnoista listahinnoista varustilanteen mukaan. Etu mainittava varattaessa. (Huom! Etu ei ole voimassa heinäkuussa)

Puhti

• 10% alennus Puhti-testeistä! Puhti on palvelu oman terveyden ja hyvinvoinnin seurantaan. Puhti tarjoaa lääkäreiden kanssa suunniteltuja laboratoriokokeisiin perustuvia testipaketteja, joiden tilaus onnistuu helposti ilman lähetettä. Toimi näin: Verkkokaupan ostoskorissa lisää kuponkikoodi: sjögren-etu niin saat 10% alennuksen. Varaa aika ohjeiden mukaisesti laboratorioon tilauksen tekemisen jälkeen. Kun tulokset ovat valmiina, voit katsoa ne Oma Puhti -osiossa. https://oma.puhti.fi/.

WellO2 by Hapella Oy:n verkkokauppa, www.wello2.com

• WelloO2-hengitysharjoituslaite -15%, alennuskoodi SJÖGREN2019

Mielenpaja, www.mielenpaja.fi

• Mielenpaja on mielen hyvinvoinnin verkkokauppa, jossa on ladattavia nauhoitteita, luentoja, oppaita ja verkkokursseja. Suomen Sjögrenliitto ry jäsenelle on -20% alennus verkkokaupan ladattavista tuotteista, kuten masennuksen oireet ja niihin reagointi. Mielenpajan voi liittää sivuilleen yhteistyökumppanit kohtaan Suomen Sjögrenliitto ry:n logon. Alennuskoodi Mielenpajan kauppaan on sjogren-20%.