Jäsenedut

Sjögrenliitolla on valtakunnallisia jäsenetuja. Liiton jäsenenä voit käyttää laskun liitteenä olevaa jäsenkorttia etujen saamiseksi!

Synsam

• Synsam Lifestyle-sopimuksen kuukausimaksusta -20%, silmälaseista -30%, aurinko- ja urheilulaseista -25% ja piilolinsseistä -25%

• Edut myönnetään kaikista Suomen Synsam -liikkeistä pois lukien Recycling Outletit, kunhan asioinnin aluksi mainitsee ’Suomen Sjögrenliiton’. Ei yhdistettävissä muihin tarjouksiin.

Viking Line

• Viking Linen Vuorokaudenristeilyt Turusta -10 % valitusta hyttiluokasta, tuotetunnus: FKKRY. Etua ei voi yhdistää Viking Line Club -etuihin. Varaukset: https://www.vikingline.fi/varaukseni/

Oral

• Hammastarkastus: 58,90€, jos oikeutettu Kela-korvaukseen. Ilman Kelakorvausta 71,40 €. (norm. 72,40/87,90 €).
  • Periosafe-testi: 20 € (norm. 29 €)
  • Kotihoidon tuotteet: -20%

Mainitse puhelimessa kampanjakoodi SJÖGREN tai kirjoita koodi verkkoajanvarauksen kampanjakoodikenttään. Edut ovat voimassa 31.12.2022 asti kaikissa Oral-toimipisteissä. Edut saat näyttämällä Sjögren-liiton jäsenkorttiasi.

Instrumentarium

• Silmälasit: Normaalihintaiset silmälasit -30 %
  • Kuivasilmätuotteet: – 30%
  • Näöntarkastus: Optikon suorittama näöntarkastus ja reseptin määräys veloituksetta 1. Näöntarkastuksen yhteydessä silmänpohjakuvaus 25 € * 2. Näöntarkastuksen yhteydessä ocusweeptutkimus 25 € * 3. Laajennettu näöntarkastus 35 € * *saatavilla osassa myymälöitä
  • Aurinkolasit: Normaalihintaiset aurinkolasit -20 %
  • Piilolinssit: Normaalihintaiset piilolinssit -25 % 1. sovitus veloituksetta 2. vaihtosovitus, jälkitarkastus veloituksetta.

Puhti

• 10% alennus Puhti-testeistä! Puhti on palvelu oman terveyden ja hyvinvoinnin seurantaan. Puhti tarjoaa lääkäreiden kanssa suunniteltuja laboratoriokokeisiin perustuvia testipaketteja, joiden tilaus onnistuu helposti ilman lähetettä. Toimi näin: Verkkokaupan ostoskorissa lisää kuponkikoodi: sjögren-etu niin saat 10% alennuksen. Varaa aika ohjeiden mukaisesti laboratorioon tilauksen tekemisen jälkeen. Kun tulokset ovat valmiina, voit katsoa ne Oma Puhti -osiossa. https://oma.puhti.fi/.

WellO2 Oy:n verkkokauppa

• WelloO2-hengitysharjoituslaite -15%, alennuskoodi SJÖGREN2019, www.wello2.com

Lohja Spa&Resort

• -20 % alennus normaalihintaisista majoituspaketeista. (ei voimassa juhannuksena eikä jouluna. Varaukset myyntipalvelusta.

Rokua Healt & Spa Hotel

• -10 % alennus kulloinkin voimassa olevasta normaalihintaisesta majoituksesta.

Kruunupuisto

• -15 % majoituksen listahinnoista listahinnoista varustilanteen mukaan. Etu mainittava varattaessa. (Huom! Etu ei ole voimassa heinäkuussa)

Mielenpaja

• Mielenpaja on mielen hyvinvoinnin verkkokauppa, jossa on ladattavia nauhoitteita, luentoja, oppaita ja verkkokursseja. Suomen Sjögrenliitto ry jäsenelle on -20% alennus verkkokaupan ladattavista tuotteista, kuten masennuksen oireet ja niihin reagointi. Alennuskoodi Mielenpajan kauppaan on sjogren-20%, www.mielenpaja.fi