Digipalvelut

Sjögrenliitolla tulossa uusia digipalveluita syksyllä

Haluamme välttää koronatilanteen takia kaikkia turhia kontakteja ja tänä syksynä Sjögrenliiton tapahtumat järjestetään pääosin etämuotoisina, sillä jäsenten ja toiminnassamme mukana olevien turvallisuus ja hyvinvointi on Sjögrenliitolle ensiarvoisen tärkeää. Teemme parhaamme, jotta jäsenpalvelut ja tapahtuman saadaan toteutettua mahdollisimman turvallisesti ja jouhevasti. Sjögrenliiton vertaistukiryhmät käynnistyvät syksyllä suurilta osin normaalisti mutta tilannetta tarkkaillaan alueellisesti. Omalla toiminnallamme voimme vaikuttaa paljon myös yleiseen turvallisuuteen, joten tapahtumissa ja ryhmissä on syytä noudattaa turvaetäisyyksiä ja muita virallisia hygieniasuosituksia. Osallistu toimintaan ja tapahtumiin vain täysin terveenä!

Liiton erilaisiin digitaalisiin palveluihin voit tutustua alla olevista linkeista. Tule rohkeasti mukaan! Jos palveluiden käyttö tuntuu vaikealta, saat apua liiton toimistolta. Toimiston yhteystiedot löytyvät sivun alareunasta.

Sjögrenliiton erilaisista etäpalveluista löydät lisätietoa alla olevista linkeistä:

Reumahoitajan ryhmächat

Ryhmämuotoinen vertaistukichat