Paikka Auki - rekry - hae 30.6.2022 mennessä

Rekrytoimme uusia työntekijöitä. Katso ilmoitus ja hae paikkaa to 30.6. mennessä.

Sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaa tukeva STEA on myöntänyt Sjögrenliitolle avustuksen määräaikaisen työntekijän palkkaamiseksi Paikka auki -avustusohjelmasta.

Sjögrenliitto on valtakunnallinen potilasjärjestö, jonka tarkoituksena on kerätä ja jakaa tietoa Sjögrenin syndroomasta yleisesti sekä tautia sairastaville ja terveydenhuollon ammattilaisille. Liitto tekee työtä Sjögrenin syndrooman hoidon, kuntoutuksen ja muiden palvelujen kehittämiseksi sekä toimii Sjögrenin syndroomaa sairastavien tukena ja yhdyselimenä, tarjoten mm. vertaistukea sairastuneille. Liitto toimii jäsenistönsä etujärjestönä.

Jos olet alle 30-vuotias työtön tai osatyökykyinen työnhakija, olet kiinnostunut järjestötyöstä ja sinulla on tehtävään soveltuva, mielellään ammattikorkeakoulutasoinen tutkinto, ajantasaiset digi- ja sometaidot, innostunut työote sekä hyvät vuorovaikutustaidot, juuri sinä voit olla etsimämme henkilö. Kokemus järjestötoiminnasta katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle kokemusta monipuolisista toimistotehtävistä, jäsenrekisterin ylläpidosta, sosiaalisen median ja verkkopalveluiden hoitamisesta, tapahtuma- ja kokousjärjestelyistä sekä oman työn kehittämisestä. Työssä sovelletaan Sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Työaika on 37,5 tuntia viikossa tai sopimuksen mukaan osa-aikainen, kuitenkin vähintään 80 % TES:n mukaisesta työajasta. Palkka 1908,54 €/kk. Työ tulee vastaanottaa elokuussa tai sopimuksen mukaan. Työn kesto on vähintään 7 kk.

Lisätietoja avoimesta työpaikasta antaa liiton puheenjohtaja Tina Mäkelä. Sjögrenliiton toiminnasta löydät tietoa osoitteesta www.sjogrenliitto.fi/  ja kyseisen paikan palkkauksen perusteista Paikka auki -avustusohjelmasta: www.paikka-auki.fi/

Vapaamuotoisen työhakemuksen sekä CV:n voit lähettää osoitteeseen toimisto@sjögrenliitto.fi  to 30.6.2022 mennessä.

Siirrymme kesäaikaan.

Toukokuussa yhteydet sähköpostitse tai puhelimitse.

Toimisto on suljettu kesä-heinäkuun ajan.

Sähköposti: toimisto@sjogrenliitto.fi

Puhelin: 040 147 1570