Meillä on paikka auki - hae 20.9.2022 mennessä!

Rekrytoimme juuri nyt järjestöavustajaa mukaan kasvavaan tiimiimme.

Hae paikkaa ma 20.9.2022 mennessä

maija.tahtinen@sjogrenliitto.fi

Sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaa tukeva STEA on myöntänyt Sjögrenliitolle avustuksen määräaikaisen työntekijän palkkaamiseksi Paikka auki -avustusohjelmasta.

Jos olet alle 30-vuotias työtön tai osatyökykyinen työnhakija, olet kiinnostunut järjestötyöstä ja sinulla on tehtävään soveltuva, mielellään ammattikorkea-koulutasoinen tutkinto, ajantasaiset digi- ja sometaidot, innostunut työote sekä hyvät vuorovaikutustaidot juuri sinä voit olla etsimämme henkilö. Kokemus järjestötoiminnasta katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle kokemusta monipuolisista toimistotehtävistä, jäsenrekisterin ylläpidosta, sosiaalisen median ja verkkopalveluiden hoitamisesta, tapahtuma- ja kokousjärjestelyistä sekä oman työn kehittämisestä. Työssä sovelletaan Sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Työaika on 37,5 tuntia viikossa tai sopimuksen mukaan osa-aikainen, kuitenkin vähintään 80 % TES:n mukaisesta työajasta. Palkka 1908,54 €/kk. Työ tulee vastaanottaa syyskuussa tai sopimuksen mukaan. Työn kesto on vähintään 7 kk.

Toimisto on avoinna arkisin ma ja ke klo 13-15

Sähköposti: toimisto@sjogrenliitto.fi